Sziasztok!
A segítségeteket kérném!
Adott egy egyéni vállalkozó, több tevékenységgel. Eddig volt egy alkalmazottja 4 órában, akinek megvolt a végzettsége, így könyvelt a vállalkozónak, aki így számlaképesen tudott könyvelési munkát vállalni. De az alkalmazott lassan szül, és az átmeneti időszakban, lenne egy munkanélküli, aki vállalná a könyvelést. De ha alkalmazott lesz, elveszíti a munkanélküli segélyt, így alkalmi könyvet gondolt ki a vállalkozó, amivel foglalkoztatná 4-5 hónapig az új könyvelőt. A végzettsége ennek a hölgynek is megvan a munkához, de lehet alkalmi könyvvel könyvelni? Ráadásul a vállalkozó csak úgy kapta meg annó a vállalkozói igazolványát, hogy lenni-e kell egy megfelelő végzettségű alkalmazottnak aki könyvel. Szerintetek megoldható ez így?
Köszönöm!
Üdv. Zsuzsa