Én is elkezdtem okoskodni ezen a kerekítésen, végül azt találtam ki, hogy csináltam a kereskedőimnek egy táblázatot, ahol minden azonositásra szükséges adat fel van tüntetve. Nap végén ennek a kimutatásnak az alapján megállapítja, hogy mennyi a kerekítési különbözete és azt vételezzük be egyéb bevételként vagy kiadásként. Eleinte nagyon nehezükre esett megcsinálni, de aztán rájöttek, hogy igazából ez a legjobb módja, mert ha mindent pontosan felvezet, az apeh bármelyik napnál megcsinálja a kerekítések ellenőrzését, akkor neki nagyon ettől félni már nem kell. A nyugtára, amit oda ad a vevőnek meg ráírja a kerekítés miatti ft összeget. Ugyan ezt csináltatom azokkal akik kp.számlát adnak ki. Szerintetek túlbonyolítottam?
Olyan kereskedőről is tudok, aki csak a nap végén a zárásnál megnézi a végösszeget, azt le-vagy fel kerekíti és már meg is oldotta a kerekítés problémáját.