Kedves Fórumozók !
Az én álláspontom (és gyakorlatunk) a következő:
a.) Lévén, hogy a vállalkozás az előfizető, a vállalkozás a szolgáltatótól minden további nélkül jogosult hívásrészleztezést kérni, havpnta meg is kérjük (szép kis paksaméta... :-))
b.) mindenkinek kiszámlázunk egy alapdíjat, ami éppen az előfizetési díjjal, és az igényelt szolgáltatások díjával egyezik meg
c.) mostantól felkérjük a használókat, hogy a hívásrészletezőben egyértelműen jelöljék meg a magáncélú hívásaikat, használataikat (pl. autópálya matrica-, parkolás fizetés, stb.) - ezt az alapdíjjal együtt átszámlázzuk neki, a bizonylati alap az őáltala bejelölt bizonylat. (ugye érződik a lehetőség, szándék, hogy a 20 %-nál kevesebb törvényesen bejelölhető, a hívásrészletezés hívásrészletezésének hívásnapló-vezetése elkerülhető, hiszen az előírt adattartalom szerint vezetik a nyilvántartást)
Olyan megoldás nincsen, amivel el tudjuk kerülni a kifizetést, és még tetsződjék is az államnak. De olyan, hogy minimalizáljuk, olyan van. Meg kell adni a császárnak, ami a császáré, a királynak, ami a királyé...
Emlékeztetek mindenkit az útnyilvántartás vezetésének analógiájára; a papír mindent elbír (azért nem kell a földtől elrugaszkodni). Ha egyszer úgy ellenőriznek, hogy van-e telefonhasználati szabályzat, és van-e telefonhívás-nyilvántartás, hát legyen. Onnan már nehéz két-három-öt év távlatából bizonyítani, hogy hivatalos, vagy nem hivatalos."Emlékszel drágám, 4 éve azért hívtalak, hogy a cég dolgáról beszélgessünk ? - Hóóóógyne, Édesem !"
Csak szabályzat és nyilvántartás !
Tisztelettel:
fgy_ado