Nem kell azonnal pánikba esni, ilyenkor sok probléma adódhat. A különböző hibákat nem is biztos hogy észreveszi az ügyfél, de az APEH rendszere azonnal kidobja. Sajnos azonban nem lehet tudni, hogy pontosan mi is a gond. Fel kell hívni azt az ügyintézőt, aki a levélben szerepel, ill. azon a telefonszámon kell érdeklődni.
Ha ún. "E0" hibás, akkor ott mindenképpen javítani kell. (nyilván itt is ilyenről lehet szó) Ez lehet számszaki hiba is, de persze nem a mostani bevallásban, hanem az előző(ek)hez képest.
A leggyakoribb hiba az előző id. csökkentő tétel nem jó összege. Vagy elfelejtik bevallani, vagy rosszul vallják. Aztán van olyan is, hogy elfelejti a könyvelő, hogy már volt egy másik önellenőrzési bevallás, és nem ahhoz képest tette meg az újabb önellenőrzést. Szóval sok hiba lehet...