Szia!
Hívd fel a 189-et, lehet hogy ők segítenek. Marcsi
Szia!
Hívd fel a 189-et, lehet hogy ők segítenek. Marcsi
Sziasztok!
Én is épp most voltam benn az értesítési tárhelyben. Valószínű, hogy a nagy hétvégi karbantartás során csinálhattak többféle dolgot. Ugyanis azt nem tudom Ti is észrevették-e, hogy nagyon sok régi üzenet le lett törölve mind a beérkezett, mind az általunk elküldött dokukból. Most csak azok vannak fenn, amik egy hónappal ezelőtt lettek beküldve. Szerintem ez összefüggésben van azzal a múlkori témával, amit már valaki felvetett itt a Fórumon: lényege volt, hogy ki fogják értesíteni a könyvelőket, hogy nem nyitják meg az értesítési tárhelyre érkező dolgokat. Akkor egy csomóan azt mondtuk, hogy minek nyitogassuk még azokat is, mikor egyszerűbb csak az apeh elfogadó nyugtákat letölteni. Lehet, hogy most megelégelték és kitörölték ők maguktól, ne legyen már annyira terhelt a rendszer.
Mondjuk ez Szegi problémájára nem ad magyarázatot, neki én is csak azt tudom ezek után javasolni, hogy hívja fel a 189-et.
Üdv. Kata
Szia!
Most küldtem egy 0758-ast, visszajött minden nyugta, meglehetett nyítni és ki is lehetett nyomtatni minden probléma nélkül.
Marcsi
Most már elboldogulok az APEH oldalon, de azt nem értem, hogy a letölthető összes üzenet oldalon a jobbszélén a letöltés nem működik. A MEGNYITÁSRA KATTINTVA AZT ÍRJA KI, HOGY A FÁJL, NEM TALÁLHATÓ.
A bal oldali nyutaletöltésre kattintva adja ki csak a nyugtát.
Jól működik ez, vagy csak nálam van így.
Üdv.Szegi
Szia Szegi!
Valószinűleg Nálad van a hiba. Most megnéztem a ma elküldött bevallások nyugtáját. Az üzeneteknél is és a nyugtaletöltéseknél is megnyitható a nyugta. Üdv. Mari
Szia Szegi!
Szerintem is nálad nem működik valami rendesen, mert a nyomtatványok-nyugtaletöltésnél ott van az elküldött bevallás, mellette a monitorra kattintva megkaptad a nyugtát, akkor az üzeneteknél is ott kellene lenni.
Hívd fel a 189-et, segítenek megoldani ezt a problémát.
Az érkeztetésnél is nézd meg, a beérkezett dokumentumokban az érkeztetési számra kattints, nyísd meg. Minden beküldött bevallásról ide is kettő visszajelzés jön. De itt simán ne zárd be a mentése után, a befejezésre kell kattintani. Marcsi
Szia !
Kisérletezz, mert egyszer úgyis megnyitja, és akkor sikerül kinyomtatni. Én számtalan esetben járok így a végén mindig szerencsém van.
Viszont nincs szerencsém egy 0758-al, mert az egyik üf-nek /nem nekem, miért?/ levelet küldött az APEH, hogy bizonylaton belüli tartalmi hiba van. Nem jövök rá, mert semmit nem találok. Egyébként jó lenne, ha nem kellene több tíz km-t utazni azért, hogy a bevallást ki lehessen javitani.
Üdv: Kati
Szia Kati!
Nálatok nem lehet az ügyintézőkkel megbeszélni, hogy faxon vagy levélben is lehessen javítani a bevallást? Nálunk (budapesten) elég sok ügyintéző azt mondja, elég ha levélben leírjuk a javítás lényegét és átfaxoljuk neki.
Amúgy valóban nem értem, miért az ügyfélnek küldik a tartalmi hibát, mikor azt úgyis mi tudjuk csak javítani?? Ez az apeh egyszerűen kiszámíthatatlan.
Üdv. Kata
Hosszas nyomozás után rájöttem, hogy nálam van a hiba. A problémát megoldottam, de még nem tudom, hogy hol a hiba. Okulásul ,amit eddig megfejtettem leírom.
Az "INTERNET EXPLORER-t használtam és ott lehet valami letiltás. Az APEH honlapnál vasárnap óta nem tudom letölteni a nyugtákat.
Tippet kaptam, hogy töltsem le a "MOZILLA FIREFOX" internetet.Csodálkozásomra nem hogy működik, de még gyorsabb is vele az internet.
Ezzel megoldódott a probléma, de szeretném visszaállítani az "INTERNET EXPLORER-t"is .
Ha valakinek jó tippje van, azt szívesen elfogadom.
Üdv. Szegi
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég