Tisztelt szakértők!
Több napja keresem a választ arra kérdésre, hogy ha egy magánszemély egy cégnek bérbead egy ingatlant és a cég mint kifizető a bérleti díjból automatikusan vonja az SZJA-T, valamint erről "fizetési bizonylatot" állít ki minden hónapban, akkor a magánszemélynek pontosan milyen "egyéb bizonylatot" kell kiállítania a cég felé, illetve ezen a bruttó vagy a levonással terhelt nettó szerepeljen?
Az interneten mindenhol világosan le van írva, hogy adószám hiányában is állíthat ki bizonylatot, amin a neve, címe, adóazonosító jele, a tranzakció megnevezése, időszaka stb. kell, hogy szerepeljen, de sajnos konkrét példát sehol sem találtam arra, hogy pl. bruttó vagy nettó összeg legyen rajta - hiszen a szerződésben bruttó van, de a kifizető előbb levonja az adókat és csak a nettót utalja -, illetve, hogy simán csak egy szövegszerkesztő programban lehet írni egy ilyet (mi legyen a címe? bizonylat??), vagy papírboltban van erre nyomtatvány és ha igen, akkor melyik a sok közül?