Sziasztok
Kft alapítással és az Apeh stb. felé beadandó papírokkal küszködök. Már összegyűjtöttem ki felé mit kell leadni az elején, de szeretném tudni nem hagytam-e ki valamit.
Szóval cégalapítás után bejelentem az alkalmazottakat 10T1041, a foglalkoztatás napja után lehet-e vagy addig a napig meg kell tennem?
10T180 az elektronikus ügyintézéshez, 10T201T a változásbejelentő, aztán 10UK30 a telefonos ügyintézéshez, és KSH Alapinfok gazdasági szervezetekről.
Hagytam ki valamit? Apeh felé egyéb? Helyi önkormányzathoz esetleg?
Ha jól sakkoztam jobban járok ha az első hónapban az Apehhoz leadandókat személyesen beviszem mert az elektronikus ügyintézéshez való jogot nem tudom milyen gyorsan adják meg, vagy ha bemegyek azonnal megvan?
Köszönöm a segítséget.