Kedves Fórumozók!
GYES melletti EV. 2007. januárban állított ki egyetlen számlát, utána a tevékenységet személyesen nem folytatta, effektíve munkát nem végzett, s vállalk. igazolványát szeptember hóban vissza is adta.
Havonta jelentettük a minimálbér utáni kötelezettséget, s mostanában olvastam itt a fórumban, hogy arra az időre, amikor nem folytatta a tevákenységet személyesen, nem is kellett volna megfizetnie a járulékokat. Jól értelmezem, akkor sem, ha nem volt alkalmazottja?
Ha nem kellett fizetnie, szeretném az egészet önellezőrzéssel visszacsinálni, de nem vagyok biztos a dolgomban, és nem találkoztam, még olyannal, hogy megszünés után hogyan lehet, ill. lehet-e még önellenőrizni, bár elvileg 5 évig lehetne ha jól tudom.
Kérem, ha valaki tud segítsen, mert ügyfelem amúgy sincs jól anyagilag eleresztve, s ha lehet ezzel segíthetnék rajta, viszont magamnak nem szeretnék bajt abból, hogy helytelenül értelmezek valamit.
Előre is köszönettel: furio