Sziasztok! alvó kis céget behívtak ellenőrizni (egyszerűsíett végelszámolás utólagos ellenőrzés).
EVA-s volt bevételi nyilvántartással. 2012-re van 1 db szla, 2013 sincs (emiatt szünt meg) 2014-ben viszont a végelszámolás miatt kettős könyvitelre kötelezetett.
2012-2013-ra van naplófőkönyves programunk,ami még megy,valaha abba könyvetünk, abba betettem a számlát meg a bankköltségeket, de 2014-re nincs kettős könyviteles progim.(2014.01.01-el végelszámol)
Kérdésem:kézileg elfogadják-e a végelszámolással kapcsolatos kb 20 tételt (illeték, ügyvédi díj, bankköltség)? bevétel nincs, eszöközök nem voltak (csak a bankszámlán volt némi pénz) alkalmazott nincs, üzletvezetés megbízás alapján 0 Ft. szóval csak a végelszámolás adminisztratív költségei vannak 2014-ben. El fogják ezt fogadni excel táblában? Vagy demot töltsek le valahonnan? Pénztárbizonylat pénztárjelentés van. honnan tudnék valami progit szerezni ha kell? ezért már nem vennénk.
Másik kérdés, hogy álljak neki szabályzatokat írni? Kérni fogják? Elvileg mindent vinni kell a megyeszékhelyre, nem tudok majd hazaszaladgálni ha valami nincs ott.
és a kettős könyveléshez meg kell.