Sziasztok,
Már teljesen elbizonytalanodtam a kiküldetési rendelvénnyel kapcsolatban:
- valamikor boltban vásásroltuk, és szigorú számadás alá vontuk
- 2011-től már excell-ben készül, és nincs rajta sorszám, tehát így nem lett szigorú számadású. Még annak idején egy előadáson megkérdeztem ,hogy így helyes-e, és azt a választ kaptam, hogy igen, csak a boltban vásároltakat kell szigorú számadás alá vonni
Ma felhívtam a NAV-ot ,az első reagálásuk az volt, hogy jó kérdés. Majd kiötlötték, hogy csak akkor elfogadható, ha excell-ben készítjük, ha besorszámozzuk, és úgy vonjuk szigorú számadás alá|| a Számviteli politikánkban is rögzítjük (szerintem, ha így van, akkor a Pénzkezelési szabályzatban is le kellene írni) hogyan járunk el.
Szerintetek? mi a helyes?
Köszi a válaszokat előre is: Ildi