Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy egyéni vállalkozás alapításához pontosan mely nyomtatványokat kell beküldeni?
Melyeket lehet elektronikusan beküldeni? Mennyi idő maga a folyamat míg a nyilvántartási számot megkapja a "vállalkozó jelölt"?
Alanyi mentes vagy ÁFA körbe bejelentkezést melyik nyomtatványon kell kezdeményezni és mikor?
HIPA alá is be kell jelentkeznie az egyéni vállalkozónak?
Garantált bérminimum kötelezettség alá eső egyéni vállakozó fizetendő járulékai 2012-ben:
Szociális hozzájárulási adó: 32 805 Ft /alapja 112,5%/
Nyugdíjbiztosítási járulék: 10 800 Ft
Egészségbiztosítási és merőpiaci jár.: 13 770 Ft /alapja 150%/
A fentieken kívül kell még valamit fizetnie évközben? Szakképzésit esetleg? 1,5%? Milyen alappal?
Bocsánat a sok kérdésért. :(
Segítségeteket előre is köszönöm.
Feri