Még nem zárom le a kérdést, de utána megkapjátok a pontokat...
beckari
Még nem zárom le a kérdést, de utána megkapjátok a pontokat...
beckari
Engem is érdekel, hogy mi lesz belőle.
De hogy ne érezd magad egyedüliként, akit át lehet verni, leírom, hogy mi hogyan jártunk. A főnököm hozott egy (elég korrektnek tűnő...) szórólapot, ahogy a vállalkozó ablakszigetelést ígért 10 év garanciával.
Ki is jöttek felmérni, a munkát is elvégezték, de amikor a főnököm átadta a pénzt, mondták hogy csak 2-3 hét múlva küldik majd a számlát, és a garancialevelet. Még akkor sem volt annyira gyanús, bár könyvelőként tudtuk, hogy legkésőbb a pénz átadásval egyidejűleg számlát kellett volna adniuk. Szóval eltelt egy hónap, a számla sehol... hívom a szórólapon megadott számot, a rendszer visszajelez, hogy " a hívott számon előfizető nem kapcsolható". Ezek után nézem a szórólapon megadott internetes címet - hát olyan meg nem létezik.
Egyedül a cég létezik, akinek a nevében hirdettek, de az a cég pedig a honlapján közölte, hogy valami csalók az ő nevükben hirdetnek...
Most itt állunk számla és garancia nélkül, de legalább az ablakot tényleg megcsinálták.
Andi
Andi!
Legyen számodra az a vígasztaló (?) tudat, hogy ha kaptál volna számlát, akkor is elveszhetne a garanciád. Hiszen a cég eltűnhet és máris oda a későbbi garanciális igényed. Igaz, hogy garanciális kötelezettség címén igénybejelentéssel élhetnél a felszámoló felé. De nem hiszem, hogy állandóan a felszámolandó cégek listáját figyeljük annak érdekében, hogy a garanciális igényünket be tudjuk időben jelenteni. Én pont így jártam az ablakcserémmel. Kifizettem 7oo/e ft-ot, s látom, hogy a cégnek már hűlt helye.....
Beckari! Szeretném tudni hogy mi lett az ügy vége, mert hát utólag olvastalak és én is beleestem ebbe a csapdába.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég