Olga ne haragudj, de most már teljesen összezavarodtam, nem értem hogy is csináltad a bevallást.
A következőképpen csináltam: dolgozott ápr. 17-18. , ápr. 25.
09.lap: bizt.jogv.időtartama: 20100417-20100418.
alk.min. 060-100417-001
546.sor: 2010.04.18.
548.sor: 04.17-18-án ledolg. 12 óra
09.lap: bizt.jogv. 20100425-20100425
alk.min. 060-100425-002
546.sor: 2010.04.25
548.sorÍ: ledolg.: 6óra
10-01,10-02 lapok értelemszerűen
A 04-05. lpokon összesítem a két jogviszonyra kifizetett bért
06.lapon április hóra x adójóváírás.
Nem értem miért nem írod be a munkaviszony megszűnését, hisz állítólag ha a napok között megszakítás van, a következő már másik munkaviszony létesítés.
Először én a 1041E bejelentőn szüneteltetéssel játsszadoztam volna, mert ugy gondoltam ezzel elkerülöm a leszámoló papírok gyártását, de tévedtem.
Az adóalanyosok mondták, nem jó ha szünetelést jelentek, mert ha meglesz a 1041E-re az ellenőrző programjuk, akkor figyelik az 5 egybefüggő napot és ha az több lesz a szünetelés miatt, visszaküldik.
Üdv. Ani