Sziasztok!
Most küldenék először 53-asat az üdülési csekkek miatt, de azt látom, hogy ezt nem lehet közvetlenül elküldeni megjelöléssel. Légyszi segitsetek, milyen lépésekben kell elküldeni!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Most küldenék először 53-asat az üdülési csekkek miatt, de azt látom, hogy ezt nem lehet közvetlenül elküldeni megjelöléssel. Légyszi segitsetek, milyen lépésekben kell elküldeni!
Előre is köszönöm!
Szia!
Az Apeh honlapon a letöltések: kontroll adatszolgáltatások-nál le kell tölteni az ekon09-et. Az Abev Java-ban kitöltöd a 09k53-at, ezután kiválasztod a kontroll állomány létrehozása menüt. A kontroll nyomtatványnál kiválasztod a 09K53-at és a cég adószámát. Létrehozza a kontroll állományt, jegyezd meg, hogy hol lesz az állomány helye. Utána elindítod az ekon09-et. Be kell írni az adószámot és a feldolgozandó állományok helyét, ahová létre hozta a kontroll állományt. Az ekon09 leellenőrzi, hibalistát, nyugtát készít, és innen tudod küldésre megjelölni.
Az APEH honlapon a kontroll adatszolgáltatásnál van útmutató is, igaz a 2008-ashoz.
Ha rákeresel a 09k53-ra a kérdések között, volt már szó korábban is e témáról.
Üdv.: Budainé
Szia
1, Konkrétabban meggyártod a 09K53 ast hogy ne legyen piros pötty és utána az adatok fül alatt bezárod a nyomtatványt de nem kell kilépni az ÁNYK-ból (abevjava)
2, adatok fület megint lenyitod és a kontrol állományok létrehozását menüt indítod el
3, Kontrol nyomtatványnál beállítod 09k53 ott látod azokat a 53akat amiket készítettél és az adószámot és OK gomb
4, ird fel hova mentette és utána kell a ekon09 -et indítani és amit a fentikeben írtak
Ha további lépések érdekelnek írj
üdv Zsolt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég