El vagyok keseredve. Négy hónapja meccselek a Vodafone-nal. Amikor július 1-jével változott az áfa, egyes szolgáltatások esetén (mobilparkolás) az áfa teljesítési időpontja valahogy nem lett megfelelően megállapítva. A számlát "helyesbítették" - de ez mindössze annyit jelentett, hogy az egyenlegértesítő oldalon megjelentek plusz és mínusz összegek, több hónapon keresztül. Telefon, e-mail után, sokadik megbeszélésre sikerült tőlük kapni számlát, ez már november végén érkezett meg. Most könyvelném. Az egy dolog, hogy semmi nem derül ki belőle, hogy miért lett plusz, miért mínusz, miért pont annyi az áfa alapja. Emellett még számszaki hibás is az egyik helyesbítő számla (4424 Ft || 25 % áfa náluk 5309 bruttó...), miután mindkét számlán ugyanazt a 4424 Ft alapot sztornózták, egyszer 20, egyszer 25% áfával. De aztán megjelenik rajta 8398 Ft mint fizetendő tétel, de semmi magyarázat, hogy ez miből... Mint említettem, csupán az áfa-változásra hivatkoztak...
Csak az egyik korrigált számláhz kaptam meg a helyesbítést, pedig még két hónapig jelentek meg ilyen tételek az egyenlegértesítőben. Egyszer azt találta mondani az ügyintéző, hogy "nem érdemes bosszankodni rajta, hiszen csak néhány forint az eltérés". Valóban, 434 Ft-on meccselünk, nem tétel, de könyvelésben ugyebár nemcsak én, de a Vodafone is pontos összegeket kell hogy szerepeltessen. Teljesen tanácstalan vagyok, már voltam olyan ponton, hogy kidobom a helyesbítő számlákat, de akkor meg az átutalásokkal nem stimmelek.
Annyira bosszant, hogy az ő tévedésük miatt, ami 434 forint, én többszáz forintot fogok ellevelezgetni vagy órákat sorbanállhatok az ügyfélszolgálaton... Mit tennétek?