Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha adott egy egyéni vállalkozó, akinek a székhelye a lakása, viszont a konkrét munkavégzés egy másik helyszínen történik, akkor arra el tudja számolnia az üag költséget, stb-t, vagy telephelyként kéne, hogy bejegyezve legyen? (Ez utóbbi mondjuk nem igazán megoldható, mert kéne hozzá bérleti szerződés, viszont ezt a tulajdonos nem ír vele, hiszen az irodát nem ő bérli...)
Illetve lenne másik kérdésem is. Útnyilvántartást mikortól vezethet? Még nincs meg a vállalkozói igazolványa, pont emiatt a telephely-mizéria miatt. A kérelem benyújtását megelőző időszakra számolhat el üag költséget, vagy csak a kérelem benyújtása utántól, esetleg a vállalkozói igazolvány kiállíátásának időpontjától?
Előre is köszönöm!
Üdv,
Tünde