Nos TopAu a telefonos segitséget már elhasználtam! A 0708-as javitásával foglalkozó ügyintéző elmondta milyen megoldásra tippel. Azt a javitást is beküldtem. Nem volt jó. Szó szerint idéztem őt: a megoldásra tippelt. Nem tudta biztosan.
A probléma az átalakulás körül van, januárra mind a KKT mind a BT adószámára küldtem 0708-t. Nos nem kellett volna, mert jogutódlással történt az átalakulás. Csak a Bt adószáma él. Személyi változás is volt, illetve a járulékalapot szétosztottam a BT és KKt között. Na már most az történt, hogy a KKT bevallását a megszünt adószám miatt hibalistára tette, a BT-t minden gond nélkül feldolgozta - a gép automatikusan. Ebben a töredék időszak járuléka volt. Egyik KKt tag kilépett neki fél hónap járulékot kellet volna vallani a BT-ben, a másik KKT tag lett a BT beltagja neki egész hónapot kellet volna vallani a Bt-ben. Ez utóbbiét töredékhónappal feldolgozták.
Átalakulás esetén a jogelőd adószámát is irni kell a bevallásra, meg az átalakulás kódját. Na itt akad ki mindig, erre vonatkoznak a hiba üzenetek, mikor beérkezik. Én természetesen mindig csak hibátlan javitó bevallást tudok elküldeni.