Adófórum

Adózási és számviteli információk

Ügyfélkapu ujitás

Elektronikus bevallás

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: Rozalinda » pén. márc. 12, 2010 12:53 pm

Az ügyfélkaput használók társasága valóban jó kis vegyes  társaság:  informatikai szempont a legtöbben laikusok vagyunk. De ezt a rendszer  kitalálói is tudták, tudniuk kellett.  A legtöbben ugy próbáljuk megoldani a problémát, ahogy  tudjuk,  a munkánkat akarjuk végezni - ha igy  kell akkor igy.

Osztozom az örömödben, hogy  neked  sikerült. Jókor, Jó helyen vagy.     Majd  nekem is  sikerül, én legtöbbször éjszaka  küldök - vagyok kénytelen küldeni.  De ez senkit nem érdekel - túlmunkadíj, veszélyességi pótlék , szakszervezet,  stb.

Csak megerősitetted  48-as felvetésem tartalmát. 

Rozalinda
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: olahneedit » pén. márc. 12, 2010 1:09 pm

Félreérthető voltam: a jó kis vegyes társaság alatt én azokat az emberkéket értettem, akik hosszú oldalakon keresztül hozzászóltak a cikkhez. Voltak ott az Usából, Franciaországból, volt fiatal és idős informatikus is, egyezkedtek, fikáztak, és magasztaltak rendszereket, plusz még egy könyvelő is, akit majdhogy nem elküldtek a jófenébe, pedig tuti nincs egyedül a problémájával.

Nekem is szokásom éjjel dolgozni, sajnos rossz szokásnak bizonyul nálam, most sem aludtam potom három órát. De megijedtem, hogy tényleg be fog fuccsolni az egész rendszer, így inkább igyekeztem hamarabb elküldeni őket. Most pedig már ráérek.

Igaz, van mit csinálni....... Üdv: Edit

olahneedit
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:17 am

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: Nyerkiné » pén. márc. 12, 2010 2:13 pm

Én előre akartam egy kicsit dolgozni pihenésképpen megcsináltam gyorsan pár NYENYIT, feladtam, az onyf-ről le akartam tölteni, hogy "sikeres" rosszabb esetben "sikertelen" a beküldésem. az onyf-ig eljutottam, ott közölték, hogy márc. 12. 14 órától 16-án reggel 6-ig nem érhetők el karbantartási munkák miatt. Kérdezem én az év első 5 hónapja tele van sűrítve mindenféle, sokszor értelmetlen bevallással, miért nem lehet ezt kb július 20-tól augusztus 31-ig csinálgatni? Vagy ezek azt hiszik, hogy mi ráérünk ebben az időben 3-4 napot pihizni?
Nyerkiné
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:22 am

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: kovalkata » pén. márc. 12, 2010 2:30 pm

Szia!

Én is pontosan így jártam ahogy Te. Mondom gyorsan beküldök párat, hogy ne ezzel kelljen április végén vacakolni, amikor már nagyjából TAO-znunk meg mérlegeznünk kell majd. Pedig még nem is volt 14 óra, direkt néztem, 13,36 volt, de már nem működött...

kovalkata
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:15 am

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: Rozalinda » pén. márc. 12, 2010 3:00 pm

Kedves Edit (51-re)  Nagyon rátapintottál  lényegre. Igen az informatikusok "felsőbbrendünek"  képzelik magukat.  Sajnos ezt  a jogszabály alkotó  is erősiti  bennük.  Többször  olvastam  nyilatkozatot, hogy  a megoldás  informatikai  szempontból hibátlan csakhát  a felhasználóknak, nincs meg a megfelelő ismerete, képzettsége. 

De hát  hogyan  lenne.  Az informatikai  robbanás  az  utóbbi kb 10 év eredménye. Akik idősebbek, korábban jártak iskolába nem tanulták  az ismereteket. Szóval nekik, nekünk autodidakta módon,  sokszor  a saját  hibánkból tanulva  kellett haladnunk. Mióta  többet  tudok a  számitógépről, azóta nem látom  csodaszernek,  csak egy  ostoba  eszköz, ami semmivel sem tud többet annál, mint amit megtanitottak  vele, amit bele  programoztak.  Szóval nem gondolkodik, és nem fejlődik, nem tanul  a hibáiból. És ha a  számitógépbe  szemét  megy  be,  szemét  is  jön  ki onnan.

Ezzel  szemben  az ember - vagyis  mi - képesek vagyunk a fejlődésre, a  tanulásra, tanulunk   a hibáinkból. Megtanultuk az  eszköz  kezelését.  Itt  a lényeg,  hogy az  eszköz  szolgáljon  bennünket, ne  pedig  forditva. 

Az informatikusoknak kár  lekezelően  bánniuk a nem informatikusokkal,  mert  nem  kivülállók,  nem felsőbbrendüek. Csak  egy  kicsit  más  nyelven beszélnek.  Jogos  elvárásunk, hogy  megfelelően tanitsák be  a gépeiket, megfelelően, felelősen kezeljék  azokat, hogy  a  gépek  kiszolgáljanak  bennünket. 

 

Rozalinda
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am

Ügyfélkapu ujitás

HozzászólásSzerző: Rozalinda » pén. márc. 12, 2010 3:06 pm

Valami  olyan  fajta  érzésem  van,  mint  volt 2007-ben amikor  a rendszer  beindult.

2007-ben  az  elinduláskor problémáink voltak hónapokon  keresztül. Csak  vissza kéne  olvasni  az írásokat. 

Jobb lett volna, ha  az  Ügyfélkapu 2 elindul, amikor el kellett volna  indulnia 2009.11  hónapban - az volt  az optimális  idő. mi  könyvelők is  jobban  ráértünk  volna  játszadozni  vele.

Várjuk a híreket - érdemi magyarázatot  ki és  miért  nem készült  el  vele. 

 

Rozalinda
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am

Előző

Vissza: Elektronikus bevallás

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég