Sziasztok!
Sajnos a bérszámfejtőnk felmondott, és így a főnököm rám "ruházta" a munkáját! Sajnos nekem nincs gyakorlatom benne, ezért kérek segítséget!
A kérdésem a következő: Van egy közös megeggyezéssel kilépő dolgozónk, akinek a következő nyomtatványokat már kiadtam: közös megegyezéses felmondás, jövedelemkifizetési lap,nyugdíjbiztosítási egyéni nyilvántartó lap, munkáltatói igazolás munkaviszony megszűnésekor, munkáltatói igazolás társadalombiztosítási kötelezettségek levonásáról és befizetéséről, jövedelemigazolás az egészségügyi ellátás megállapításához, igazolólap a munkanélküli járadék megállapításához, foglalkoztatói igazolás társadalombiztosítási kötelezettségek levonásáról és befizetéséről, adatlap a bírósági végzéssel meghatározott tartási kötelezettségekről, adatlap 2009 a munkáltatótól származó jövedelemről, és az adóeleőleg levonásáról a munkaviszony megszűnésekor.
Ezen kívül elküldtem az abeven (ügyvélkapun) keresztül a 09T1041-es nyomtatványt.
Még mit kell tennem ezeken kívül???
Az gond e hogy a 09T1041-es nyomtatványom Törlést jelöltem be és nem változást???
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szilvi