Kedves Szerkesztőség!
Véleményem szerint a döntő szempontok fontossági sorrendben: az ár, az elérhetőség (hely és idő), és a tényleges szakmai tudás-tapasztalat, ami a választ adók mögött van. Kollégáim válaszait megerősítve, annyi mindenre kell sajnos pénz kiadnunk, hogy lépést tudjunk tartani a változásokkal, hogy egy nagyon szerény árat mindenki szívesen fogadna.
Az elérhetőség (hely, idő) szempontjából valóban az lenne a legjobb, ha a szakmai konferenciák anyaga az interneten is látható lenne. Persze én magát az "élő" helyszini konzultációt is jónak tartom. A telefonnal kapcsolatban szintén annyi a fenntartásom, hogy talán sokszor foglalt lenne, ezért mellé jó lenne az e-mailes, internetes tudakozás is.
S végül de nem utolsó sorban a választ adók szakmai tudása: semmiképpen sem olyan emberek véleményére vagyunk kíváncsiak, mint pl. akik az apeh kék vonala mögött ülnek. Jogszabályt felolvasni mi is tudunk. Az értelmezés és a gyakorlati alkalmazás ami nagyon fontos! Van úgy a fórumon is, hogy sokszor azt gondoljuk, ezt a kérdést már nagyon sokszor feltették, de ha jobban megnézzük egy-egy szó annyira más értelmezést ad a témának, hogy valóban jobb a "kicsit vagy nagyon más szituációt" újból kivesézni.
Üdvözlettel: Kata