Kedves Szerkesztők!
Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdés. Ellenvetésem lenne.
1, Manapság szerintem kevés szóbeli információban nem lehet megbízni.
2, Írásbeli információnyújtás esetén is csak az arra hivatott szerv tájékoztatása minősül hivatalosnak. (Pl.adózás témájában az APEH hivatalos állásfoglalását esetleg elfogadom - bár kaptam már kétféle hivatalos apeh választ egy véletlenül kétszer feltett kérdésre)
Előzőek alapján azt javasolnám, hogy amennyiben bonyolultabb/nem szokványos munkaügyi/bérszámfejtési kérdés felmerül, csak pontos jogszabályi hivatkozással adjanak tanácsot.
(Az adófórum pont azért jó, mert itt mindenki "csak" tanácsot ad, sok hozzászóló van, tehát ha valaki valamit rosszul tud, a többiek kijavítják. Többen több megoldást javasolnak egy problémára. Mivel sokan vagyunk, biztos akad valaki, aki az adott témában otthonosan mozog, még ha ez nem is mindig azonnali megoldást jelent. Szerintem ezt egy telefonos tájékoztatás - hacsak nem huszan ülnek ott egyszerre - nem tudja felülmúlni.)
Valószínűnek tartom, hogy egyszer megpróbálnám a telefonos segítségkérést, de ha nem jogszabályra hivatkozva kapnék pontos választ, akkor többet nem hívnám fel.
Tisztelettel, Ilona