Adófórum

Adózási és számviteli információk

Cafetéria-nyilvántartás

Ezen a csatornán az oldal szerkesztői arról kérdezik a Fórumozókat, hogy milyen újdonságokat látnának szívesen az Adófórumon. A kérdésekre érdemben válaszolók bónusz pontokat kapnak, amelyeket szakmai kérdésekre, illetve termékvásárlásra fordíthatnak.

Cafetéria-nyilvántartás

HozzászólásSzerző: vagnes » csüt. márc. 20, 2008 2:46 pm

Sziasztok!

Szerintem egy jól felépített és a dolgozóknak megmagyarázott Cafitéria jelentős plusz jövedelemhez juttathatja a dolgozókat és a családtagjaikat.

Még akkor is nagyon nagy segítség, ha csak adómentesen adható juttatásokat teszel bele.

Lásd hideg vagy melegétkeztetés vagy csekk, évi 3-szori ajándékcsekk,üdülési csekk, sulicsekk,önkéntes nyugdijpénztári hozzájárulás,egészségpénztári hozzájárulás. internet utólagos megtérítése, stb

Serintem, ha elég szines a kínálat, akkor minden dolgozó megtalálhatja beklőle azt ami az ő családjának a legmegfelelőbb. A szabályzat elkészítése sem túl bonyolult. A nyilvántartás pedig exel táblában is kitünően kezelhető. A kifizetési jegyzékek, és a különféle nyilatkozatok kicsit macerásabbak, de csak egyszer kell kialakítani, és utánna már csak karbantartani.

Nálunk két éve működik, és a dolgozók, valamint az ügyvezetés is elégedettek.

Üdv : Ági

vagnes
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am

Cafetéria-nyilvántartás

HozzászólásSzerző: logipen.orban » csüt. máj. 22, 2008 8:58 pm

Tisztelt Adófórum!

Néhány hónapja nem jártam a lapon, pedig régi olvasójuk voltam, vagyok.

Az Önök terveiben szereplő "egyedülálló, komplex termék" már létezik a web-en: www.webcafeteria.hu .

Mindenkinek ajánlom, aki kényelmesen és naprakészen szeretné a cafeteria adminisztrációját megoldani!

Üdvözlettel:

Orbán Zoltán 

logipen.orban
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am

Cafetéria-nyilvántartás

HozzászólásSzerző: kiskuszko1 » hétf. jan. 19, 2009 6:03 pm

Tisztelt Adófórum!

 

Nagyon hasznosnak találom az Önök ötletét, mert így biztos nem léphetnék át a cégek a trv.által meghatározott keretet, és egy ellenőrzés folyamán egy olyan nyilvántartást tudna felmutatni a cég, ami teljesen átlátható mindenki szempontjából. Tapasztalatom szerint a kisebb vállalkozások az étlkezési jegy és talán az üdülésicsekk juttatásán kívül nem használja ki a törvényalkotók által kitalált szerintem jó rendszert. Lehet, hogy egy ilyen komplex anyaggal a kezében a kisebb vállalatok is nagyobb kedvel nyújtanának költséghatékony jutattásokat, hiszen nem kellene előtte órákat töléteni a jogszabályok olvasásával. 

 

Most olvastam az előttem szólót, amihez annyit tennék hozzá, hogy az ember ezen a fórumon keresgél, valószínűleg ha a kiadvány ára megfelelő, akkor ezt fogja választani. Sokan vallják, hogy a régi jól megszokott segítőt tartja meg, nem változtat egy másikra. (pl a könyvelőprogramokat, vagy a könyvelőket, és még az előfizetett lapokat sem váltogatja az ember csak úgy)

 

Remélem sikerül megvalósítani ezt a jó ötletüket is.

Üdv: Kuszi

kiskuszko1
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:21 am

Cafetéria-nyilvántartás

HozzászólásSzerző: info2041 » csüt. ápr. 02, 2009 6:31 pm

TISZTELT ADÓFÓRUM!

fOGLALKOZUNK cAFETÉRIA RENDSZEREK KIALAKITÁSÁVAL,  AMENNYIRE LEHETETT MEGOLDOTTUK AZ ADMINISZTRÁCIÓT, DE EZ AZÉRT NEM AZ IGAZI.  A PIACON NAGYON DRÁGA EGY OLYAN PROGRAM, AMELY A NYILATKOZTATÁSBAN, AZ ADATOK FELDOLGOZÁSÁBAN, A SZABÁLYZAT ELKÉSZITÉSÉBEN, VALAMINT A KARBANTARTÁSBAN, ÉS A GYAKORLATI ÜZEMBEN IS HASZNOS SEGITÓ. AZ ÁR ÉS A HASZNÁLHATÓSÁG FONTOS TÉNYEZŐ.  ÜDV: iLDIKÓ

info2041
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:22 am

Előző

Vissza: Bónusz pontok

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég