Adófórum

Adózási és számviteli információk

Hivatali időn kívüli tanácsadás

Ezen a csatornán az oldal szerkesztői arról kérdezik a Fórumozókat, hogy milyen újdonságokat látnának szívesen az Adófórumon. A kérdésekre érdemben válaszolók bónusz pontokat kapnak, amelyeket szakmai kérdésekre, illetve termékvásárlásra fordíthatnak.

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: madora100 » kedd aug. 28, 2007 3:02 pm

T.Szerkesztőség!

A tervek szerint e szolgáltatás csak egy-egy bevallási napon működne? Én úgy értettem, hogy ez gyakoribb elérhetési forma lenne. Nem mindenki hagyja a bevallását az utolsó napre, így nagyon jó lenne, ha például e segítségnyújtás hetente akár 2-3 alkalommal is igénybevehető lenne inkább az esti órákban.  Egyébként nagyon nagy örömömre szolgál a jelen kezdeményezés, s köszönet a javaslat felvetőinek. Mi itt a fórumon nagyon sok kérdést megbeszélünk, talán jól is adjuk meg a válaszokat. De nagyon sok esetben előfordul a véleménykülönbség. A választ feltevő pedig elfogad egy számára jónak ítélt választ, amelynek helyessége kétséges. Egy-egy ilyen több eltérő véleményt takaró kérdésben is nagyon hasznos lenne egy profi, neves szakember úgymond "ítélete". Ezen kívül az egyedi kérdésekben nyújtott segítséget is köszönettel fogadnánk. Én feltétlenül javasolnám a nyílt internetes formát, hiszen akkor 1-1 egyedi problémából nagyon sokan okulhatnánk.

madora100
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:11 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: kovalkata » kedd aug. 28, 2007 4:25 pm

Kedves Szerkesztőség!

Én is csatlakoznék Madora hozzászólásához, mert én is úgy értelmeztem, hogy ez egy folyamatos szolgáltatás lenne a napnak abban a szakaszában, amikorra a legtöbbünknek igénye lenne rá. De ha nem így van, teljesen egyetértek Madorával, hogy nem mindenki hagyja az utolsó pillanatra a bevallásokat, tehát legyen lehetőség rá, hogy pl. áfa bevallás előtt ne csak 1-2 nappal kérdezhessünk, hanem akár már hónap 12-én is. Abban is egyetértek, hogy mivel vannak itt a Fórumon olyan kérdések, melyekben nem tudunk egymással dülőre jutni, vagy nem kap a kérdező kielégítő, megnyugtató választ, valóban a témában jártas, gyakorlott szakember segítségét igénybe véve mi is pontosabban tudjuk majd ellátni munkánkat. Szerintem viszont (amit már a 3.sz. hozzászólásomban is írtam) mindkét forma, az internetes és a telefonos segítség is nagyon hasznos lenne. 

 

kovalkata
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:15 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: fjozsefne » kedd aug. 28, 2007 5:09 pm

Tisztelt szerkesztőség!

Én is catlakozom az előttem lévő hozzászólásokhoz! Általában az én munkaidőm is elég sokáig elhúzódik, mint a könyvelők zömének. Nagyon jó ötletnek találom ezt a kezdeményezést, a szerkesztőség részéről, biztos vagyok bene, hogy igény az van meg lesz is rá! Szerintem nem csak munkaidő után lenne rájuk szükség hanem, napközben is, mert az APEH kék számával sajnos sokra nem megyünk, hozzá nem értő emberek ülnek a telefon mögött. Az APEH központi számok meg elérhetetlenek.

fjozsefne
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:16 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: adotanacs » kedd aug. 28, 2007 5:59 pm

Tisztelt Szerkesztőség! Nagyon jó ötletnek találom én is a kezdeményezést, valóban a nyilt internetes forma lenne jó, hogy mindenki olvashassa. Minden segitséget köszönettel fogadunk. Üdv. Ani
adotanacs
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:14 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: pronny » kedd aug. 28, 2007 6:15 pm

Tisztelt Szerkesztőség!

Az új tanácsadó szolgálat bevezetését pozitívan támogatom. Sajnos sok esetben a napi 8 óra nem elegendő ahhoz, hogy az ember mindent elvégezzen, pláne ha bevallási időszak van.

Az éjszakai szolgáltatásra szerintem nagyon nagy igény nem lenne, ilyenkor az ember már nem tud rendesen gondolkodni, lelassul és gyakorlatilag sokkal több időt vesz igénybe egy-egy feladat ellátása is, mint napközben illetve este 10, 11 óráig.

Véleményem szerint 16 - 22/24 óráig nagy segítséget nyújtana ez a fajta szolgáltatás. A telefonos ügyfélszolgálattal kapcsolatban vannak kételyeim,  (sajnos általános tapasztalat, hogy rengeteget kell várni mire az emberrel szóba állnak és nem a buta automatát kell hallgatni) de elképzelhető hogy jelen esetben jól működne. 

Anita 

pronny
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:14 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: Pikikee » kedd aug. 28, 2007 6:39 pm

Tisztelt Szerkesztőség !

Valójában én kicsit mohóbbnak tűnök, mert nem csak az esti órákban lenne jó a segítség, hanem napközben is. Persze azért annyira nem, hogy ezt a szolgáltatást éjjel nappal el lehessen érni, de ha a bevallások előtti napokban napközben is működne, az nagyon hasznos lenne. Ha elakadok, ne kelljen félbe hagyni a munkát, csak elküldöm a kérdésemet és jön a válasz. Hát ez igazán szuper jó lenne!
Kohmari ötlete nagyon szimpatikus számomra, melyben azt írja, hogy ezeket a kérdéseket és a kapott választ mások is olvashassák. így még az is előfordulhat, hogy fel sem kell tennem a kérdést, mert már ott van a válasz. Persze ehhez egy kereső segítené jobban a munkánkat és a tanácsadó/adók munkáját is, mert nem kell ugyan arra a kérdésre válaszolni többször is. No azért azt sem szeretném, ha a fórum elvesztené jelenlegi formáját, mármint nekem nagyon tetszik, hogy egy-egy kérdés felvetésénél többen is próbálnak segíteni. Ez arra is nagyon jó, hogy ne „rozsdásodjunk” be és járjunk utána a problémának. Viszont sokszor még a sok is kevés, mert sajnos egy-egy kérdés alkalmával nem találjuk a biztos megoldást, ill. mi is a törvényes. Nem beszélve arról, amikor nem holnap van szükség a válaszra, hanem már tegnap :-)

Eddig is rengeteg segítséget találtam az Önök oldalán, de ha még ezt a sok ötletet is megvalósítják, amikhez mostanában gyűjtik az információkat és a véleményünket akkor nem lesz szükségünk más honlapokat látogatni.

Még az APEH is meg fogja irigyelni :-)

Kíváncsian várom mi lesz a következő jó ötletük, mert mi csak gratulálni tudunk hozzá és igenelni, hogy újra és újra milyen jó ötlettel álltak elő.  

Üdvözlettel: Ildi 

Pikikee
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:15 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: gnejudit » kedd aug. 28, 2007 6:50 pm

Tisztelt Szerkesztőség!

Csak most kezdem felfedezni, mennyi hasznos válasz olvasható a honlapon,de valóban van olyan helyzet, amikor azonnal munkaidőn kívül is kellene segítség Én sokszor hétvégén kerülök olyan helyzetbe, hogy nincs kitől segítséget kérnem. Szerintem egy ilyen élő forum is hasznos lehetne.

gnejudit
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:16 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: validitas » kedd aug. 28, 2007 8:07 pm

Tisztelt Szerkesztőség!

Köszönet az újabb szuper ötletért! Néha valóban késő éjjel lenne szükség segítségre. Én pl. nagyon sokszor éjjel töltöm ki a bevallásokat, és küldöm be, mert akkor nincs leterhelve a rendszer, és különben is "bagoly tipus" vagyok.

Jó lenne, ha a kérdéseket-válaszokat mindenki láthatná, illetve - ahogyan a többiek is írták - ha vmilyen kérdésre mi magunk eltérő válaszokat adunk, és nem jutunk közös álláspontra, akkor egy szakértő megírná, mi a helyes.

Üdvözlettel: Böbe

validitas
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:14 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: loncika » kedd aug. 28, 2007 9:07 pm

T.Szerkesztőség!

Köszönöm a helyreigazitást, én értettem félre a felvetést.

A hivatal helyett szakértői fórum életrekeltésével továbbra is egyetértek, szükség van rá. Internetes forum, email, telefon .... bármelyik is lesz hasznosnak itélem.

loncika
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:12 am

Hivatali időn kívüli tanácsadás

HozzászólásSzerző: Adófórum_szerkesztőség » szer. aug. 29, 2007 6:20 am

Kedves Fórumozók!

Köszönjük az eddigi sok-sok pozitív választ! Igazán örölünk, hogy olyan szolgáltatásokat feljeszthetünk ki, amelyek valóban segítséget nyújthatnak Önöknek. 

Szeretném néhány sorban összegezni, milyen lehetőségek lennének a szolgáltatás kialakítására.

Mi elsősorban úgy gondoltuk, hogy erre a szolgáltatásra minden nap szükség lenne, de persze ezt a gyakorlat alakíthatja. Történhet pl. úgy, hogy kezdetben minden nap, és ha már látjuk, hogy mely napokon van igazán nagy "forgalom", akkor esetleg később kialakítani egy rendszert, ami lehet minden 2. nap, hetente 2-3 nap, bevallási időszakban egész napra bővített stb. Tehát ebben a tekintetben - gazdaságossági szempontokat is figyelembe véve - úgy tudjuk alakítani a tanácsadást, ahogy arra Önöktől igény mutatkozik.

Telefon, fórum vagy e-mail?
Egyetértünk abban, hogy a fórum lenne az elsődleges kommunikációs csatorna, hiszen így mások is tanulhatnak az esetekből, és esetleg bekapcsolódhatnak a vitába, de azért egy biztonsági esetre lehet, hogy érdemes lenne mehagyni a telefonos kérdezési lehetőséget is (pl. nem működik a net). Az e-mailről azt gondolom, hogy ha már valaki leírja a kérdését, akkor miért ne küldhetné el azt a fórumon keresztül? Így valóban másoknak is segít, és a tanácsadónak sem kell adott esetben egyszerre figyelnie a fórumot, a postafiókját és a telefonját is.

Sorra kerül-e mindenki?
Kezdetben mindenképpen egy tanácsadóval indítanánk (1 nap 1 tanácsadó van ügyeletben), de ha idővel azt látnánk, hogy a sok kérdés miatt hosszú a várólista, akkor bővítenénk a kört.

Továbbra is várjuk persze ebben a témában az ötleteiket, igényeiket!

Üdvözlettel:
Adófórum Szerkesztőség

Adófórum_szerkesztőség
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:16 am

ElőzőKövetkező

Vissza: Bónusz pontok

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég