Oldal: 1 / 1

alkalmazott utáni bejelentési kötelezettség

HozzászólásElküldve: csüt. jan. 01, 1970 1:00 am
Szerző: 123456

 A segítségeteket szeretném kérni.

 Másodállású egyéni vállalkozó 4 órában szeretne foglalkoztatni egy alkalmazottat. A kérdéseim a következők: pontosan milyen bejelentési kötelezettséggel bír egy munkavállaló felvétele, milyen bevallásokat, igazolásokat, adatszolgáltatásokat kell teljesíteni.

A tevékenység: taxi személyszállítás

Válaszotokat köszönöm!

 


alkalmazott utáni bejelentési kötelezettség

HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2007 12:35 pm
Szerző: picur76

Szia!

Egy 07T1041 számú nnyomtatvánnyal teljesítheted a bejelentési kötelezettséget, én úgy tudom, hogy ezt még a munkába állás előtti napon meg kell tenni.

Utána pedig havonta, akár a többiek után 0708AM-et kell küldeni a kifizetésekről.

Ha év közben veszed fel, ne felejtsd el megkérdezni az eddigi jövedelmeiről sem, kérd el az igazolásait.

Picur


alkalmazott utáni bejelentési kötelezettség

HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2007 12:42 pm
Szerző: madora100
Ha nem adod meg neki a min.járulékalap arányos része utáni jövedelme, azt nem kell külön ejelentened (külön nyomtatványon) az APEH felé, hanem a ténylegesen fizetett munkabér után fizeted a járulékokat (ez nem lehet kevesebb a 2007-es minimálbér arányos részével. Ő részmunkaidősnek minősül. A 0708-as nyomtatványon történő bevallás kiváltotta a tavaly érvényben lévő külön bejelentést. A min.járulékfizetés kötelezettség mentesítési kérelmet 2006-ban külön kellett kérni, ma már ez nincs.