Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne:
Egyéni vállalkozó alkalmi munkavállalót foglalkoztat.A munkavállaló megkapja a napi bérét, a közteherjegy beragasztásra kerül.
A pénztárkönyben a munkabért és a közteherjegyet a munkabér és közterhei oszlopba könyveljem?
És mikor megvesszük a közteherjegyet a postán? Nyugtát kapunk, akkor azt hová könyveljük? Költségnek nem minősülő kiadásnak? Mert egyszer már ott van költségként (a munkabér és közterhei között) , kétszer nem lehet!
És mi van akkor, ha a kedves vállalkozó kidobta ezeket a nyugtákat, amiken vette a közteherjegyet? Attól még költség a közteherjegy nem? És könyvelendő? De mi a bizonylat? Az alkalmi kiskönyv?
Én minden hónapban le szoktam fénymásolni, és az alapján könyvelek?
Ti hogyan csináljátok?
Várom kedves válaszaitokat!
Köszönöm:
J