Sziasztok!
Annyi kérdésem lenne, de majd folyamatosan...
Szóval ti hova könyvelitek a banktól kapott kamatot? Értékesitési vagy egyéb bevétel? De nem eredményt nem kép bev, ugye? Csak láttam ahol értékesitéshez tették, de hát nem tudom...
Ha tárgyi eszközt vesz a váll, és 100 e alatt van, akkor azt egyben be lehet irni költségnek, mint anyag és árubesz? Ha laptopot vesz, azt is le lehet irni? Hogyan tudom bizonyitani, hogy csak üzleti célú?
Jövőre lesz egy kb 250 e ft értékű tárgyi eszköz is, valamilyen gép, milyen écs kulcsot használhatok? A tv-ből nem igazán tudtam kiszedni... Azt olvastam, hogy be lehet irni ktgnek nem minősülő kiadások közé, mert mégis kiadás (beruházás rovat), de akkor ha ktgként elkezdem az écsét leirni, nem duplán fog szerepelni a kiadás? Vagy kivezetem az écs összegét az er nem kép bev között?
Munkaruházatot gondolom el lehet számolni, de van-e valami összeg határ?
Azt hittem könnyebb lesz, de én inkább kettőst tanultam, egyszeresben is csak naplófőkönyvet. Jaj ez a sok részletező nyilvántartás....
NAgyon megköszönném a segitségeteket!