A mai napon egy NAV ellenőrzés eredményeképp megbírságoltak, mert szabálytalanul vezetem a "Szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartása" nevű tömböt. Jegyzőkönyv is készült amelyben ez van leírva.
Minden használatban lévő nyomtatvány hiánytalanul, minden előírt adattal szerepel a tömbben. Nem is ez a "gond" hanem én a nyomtatványokat szépen, egymás alá, sorban vezettem fel és az ellenőrök elmondása szerint ez teljesen szabálytalan, ezért büntetés jár mivel minden egyes típusú nyomtatványt; számlatömbök, nyugtatömbök stb... külön-külön új oldalon kell vezetni benne, nem lehet egymás alá. Csak akkor tudnám akkor minek a "nyomtatvány fajtája" mező minden sorban... Namost túl azon, hogy vajon ennek mi lehet a társadalmi veszélyessége amiért ezt büntetni kell azt kérdezném hol van ez leírva, hogy ezt így kell csinálni? Mert az 95. évi CXVII tv 5 mell. 15. bek.-re hivatkoztak. Sajnos utána néztem meg ez és ebben semmi ilyesmi nincs, hogy külön oldalra kell vezetni. Valaki tud segíteni?