Sziasztok! Van egy cégem, ami elég sok tartozást halmozott fel az adóhatóság felé, ezért még júliusban a hatóság végrehajtást kezdeményezett, inkasszó, főkönyv bekérés stb. (A cég április óta nem dogozik). Egyik sem vezetett eredményre ezért helyszíni ellenőrzést kíván tartani a székhelyen. A vállalkozásnak van egy telephely x városban és a székhelye egy másik olyan településen, ahol nem kell iparűzési adót fizetnie. A székhelyen semmilyen tevékenységet nem végez, csak cégtábla van ott. Na már most eddig rendben is lenne minden, a székhelyre normál esetben odavinnénk az anyagokat és ok. De a székhelyen lévő irodát a mai naptól a cég nem használhatja, mert a település önkormányzata felmondta a székhelyszolgáltatási szerződést és ezt bejelentette a NAV-nak. A cég vezetője még ezt megelőzően írt egy kérvényt a NAV-nak, hogy had legyen a telephelyen az ellenőrzés, a nav ezt elutasította, mert a székhelyen akar ellenőrzést végezni. Na de oda a cég képviselője nem mehet, mert a település polgármestere nem engedi és megszűnik a székhely. A nav oda fog menni, de senkit nem fog ott találni. Ez esetben nekem mint könyvelő mi a teendő? Milyen következmények lesznek? Adószám felfüggesztés vagy mi várható?
Köszönöm, Eysan