kérdésem a következő lenne: ellenőrzés van folyamatban, és kiderült, hogy a vizsgált négy évből kettőben a bevételt kevésnek tartják a vásárolt anyagok értékéhez arányosítva ( konkrétan minusz az erdmény ).
ez rendeben is van- viszont ebben a két évben jelentős beruházást illetve felújítást végeztünk, melyek költségei nem lettek külön elszámolva , és a könyvelésben beszerzett áruként került nyílvántartásba, melyeknek a bevételi oldalát keresik...
milyen módon tudnánk utólag bizonyítani, hogy mely termékek kerültek beépítésre ( egy nyílvántartás áll rendelkezésünkre csak , a boltunkbóll kiszállított termékek, és összege..). ezeket figyelembe véve
nem lenne semmi hiányunk , de avizsgáatot végző ügyintéző egyeztetésünk folyamán nem igazán mutatkozott hajlandónak ezt elfogadni ( még nem adtuk le). Most készülünk egy nyilatkozatot ezzel kapcsolatban.
Van estleg hasznos tanács ezzel kapcsolatban ?