Sziasztok!
Adóhivatali ellenőrzés volt egy társaságnál. Iparcikk kereskedelemmel foglalkoznak. Az üzletet bezárták és tételes leltározást végeztek. A boltban január 01. óta -eleget téve az új törvényi előírásnak- őrzik az áru eredetét igazoló számlákat. Találtak viszont néhány olyan terméket amelyekre vonatkozóan nem tudtak igazolást bemutatni az ellenőröknek. Elfogadták azt a tényt, hogy az még tavalyi beszerzésű, tehát "leltárban jött át" erre az évre, viszont kérik bevinni a tételes leltárt a hivatalba.
Kérdéseimm: -volt-e valakinek már ilyen elenőrzése?
-véleményetek szerint hogy néz ki egy olyan leltár (milyen adatokat kell feltételnül tartalmaznia, kell-e leltárkiértékelést hozzácsatolni már most a mérleg előtt, kell-e rá VTST szám, stb) ami megfelel egy ellenőrzésnek, nem tudnak belekötni. (ismerem a kisnyuszi esetét, de hátha....)
Köszi: P.Zsuzsa