Oldal: 1 / 1

Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásElküldve: csüt. jan. 01, 1970 1:00 am
Szerző: bezi02

Sziasztok!

Hallott-e már arról valaki, hogy a munkaadóknak minden év febr.15-ig közölnie kell a munkaügyi felügyelőséggel, hogy foglalkozatottjai a rendeletben (a dolgozók egészségi állapotának bejelentését szabályozó kormányrendelet) szereplő négy kategória közül melyikbe tartoznak?

Ez már megint az adminisztráció csökkentését célozza és a könyvelő életét könnyitő rendelet!!??

Köszönöm:Bezi


Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2008 7:23 am
Szerző: kati1012
Igen erről rendelkezik a 70/2007 kormányrendelet. Én pénteken beszéltem a Munkavédelmi Felügyelősséggel, megkérdeztem milyen állapot szerint kell küldeni, azt modta mindegy, csak be kell jelenteni. A munkáltatók elküldték az alkalmazottakat a házi orvoshoz aki a papirokat lepecsételte, de szerződés nincs, most pótolják e hiányosságokat. Ezt követően már csak a változásokról kell küldeni.

Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásElküldve: vas. feb. 10, 2008 7:28 am
Szerző: valterjozsefne
Szia! Néhány nappal ezelőtt itt a Fórumon is kitárgyaltuk már. Jól mondod, "könnyítik" a könyvelők sorsát. Mária