Adófórum

Adózási és számviteli információk

Újabb felesleges papírmunka!!??

Adatszolgáltatás

Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásSzerző: bezi02 » csüt. jan. 01, 1970 1:00 am

Sziasztok!

Hallott-e már arról valaki, hogy a munkaadóknak minden év febr.15-ig közölnie kell a munkaügyi felügyelőséggel, hogy foglalkozatottjai a rendeletben (a dolgozók egészségi állapotának bejelentését szabályozó kormányrendelet) szereplő négy kategória közül melyikbe tartoznak?

Ez már megint az adminisztráció csökkentését célozza és a könyvelő életét könnyitő rendelet!!??

Köszönöm:Bezi

bezi02
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:16 am

Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásSzerző: kati1012 » vas. feb. 10, 2008 7:23 am

Igen erről rendelkezik a 70/2007 kormányrendelet. Én pénteken beszéltem a Munkavédelmi Felügyelősséggel, megkérdeztem milyen állapot szerint kell küldeni, azt modta mindegy, csak be kell jelenteni. A munkáltatók elküldték az alkalmazottakat a házi orvoshoz aki a papirokat lepecsételte, de szerződés nincs, most pótolják e hiányosságokat. Ezt követően már csak a változásokról kell küldeni.
kati1012
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:15 am

Újabb felesleges papírmunka!!??

HozzászólásSzerző: valterjozsefne » vas. feb. 10, 2008 7:28 am

Szia! Néhány nappal ezelőtt itt a Fórumon is kitárgyaltuk már. Jól mondod, "könnyítik" a könyvelők sorsát. Mária
valterjozsefne
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:13 am


Vissza: Adatszolgáltatás

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég

cron