Adófórum

Adózási és számviteli információk

bérelt telephely bejelentése

Adatszolgáltatás

bérelt telephely bejelentése

HozzászólásSzerző: nemvica1 » csüt. jan. 01, 1970 1:00 am

Sziasztok!
Először is örülök, hogy újra él a fórum, mert egészen meg voltam rémülve, hogy mihez kezdek nélkületek!!!
Egy régi kedves barátom áthozta a könyvelését, van benne egy elég nagy bibi. A társasági szerződésében nem szerepel telephely, és az APEH-hoz sincs bejelentve, pedig bérelt telephelyen végzi a tevékenységét, a székhelye egy másik városban lévő lakás. 2004 óta igy működik. Mi tegyek szerintetek?
nemvica1
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:21 am

bérelt telephely bejelentése

HozzászólásSzerző: lukit » pén. nov. 11, 2011 2:19 pm

Gyerkek, a fentiek szerint csak akkor kell a társasági szerződésbe belevenni a telephelyet, ha "tartós, önállósult üzleti (üzemi) letelepedéssel járó hely"? Azaz pl van egy csarnok, ahol 3 műszakban varrják a portásköntösöket? Ha már nem teljesül pl a tartós, akkor nem kell? Mit jelent az, hogy önállósult? Üzleti (üzemi)? Tartós?


NAV-hoz bejelentem amúgy, az OK.


 


Előre is köszi: Gyula

lukit
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:29 am


Vissza: Adatszolgáltatás

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég