Oldal: 1 / 1

Könyvelési dijat nem fizetők

HozzászólásElküldve: csüt. jan. 01, 1970 1:00 am
Szerző: maya0411

Sziasztok!

Gondolom nemcsak az én problémám sok más könyvelőjé is, hogy egyes ügyfelek nem fizetnek hónapokig. Mikor rájuk telefonálok már a könyvelési anyagot sem hozzák, közben a bevallásokat 0958, 0908 küldöm, mert még alkalmazottja is van .

Ajánlott, tértivevényes levélben elküldtem a felmondásom könyvelési szerződés szerint 30 napos felmondási határidővel a levél visszajött nem vette át.

Kérlek benneteket segítsetek, hogy szabadultok meg az ilyen ügyfelektől?

Köszönettel: Maya


Könyvelési dijat nem fizetők

HozzászólásElküldve: szomb. aug. 29, 2009 11:03 am
Szerző: szedlacsek

Hívd fel, és közöld vele, hogy amennyiben 8 napon belül nem rendezi a tartozását, az összes hóbelevancát feladod postán az APEH-nek! Vagy felszámolást kérsz rá a bíróságon, ha cégről van szó!

 

Ha meg a Te ügyfélkapudon küldöd a bevallásaidat, akkor jelentsd ki magad az APEH-nél és ne küldj el több bevallást! Majd az APEH fog neki írni. Ha meg a páciens ügyfélkapujád használod, akkor pláne ne adj be semmit! De ezt is írd meg tértivevényes levélben!


Könyvelési dijat nem fizetők

HozzászólásElküldve: szomb. aug. 29, 2009 11:12 am
Szerző: szedlacsek
Az én szerződéseimben van olyan kitétel, ha 15 napig késik, akkor felfüggesztem a munkát, 30 nap után pedig automatikusan megszűnik. Volt olyan, akinek ez alapján csak a bizonylatait és a tavaly januári főkönyvi kivonatot adtam át idén áprilisban. Hogy aztán mit csinált vele, nem érdekel.

Könyvelési dijat nem fizetők

HozzászólásElküldve: szomb. aug. 29, 2009 12:27 pm
Szerző: maya0411

Szia!

Köszönöm szépen a segítséget. Az én szerződésemben annyi van, ha 2 hónapig nem fizet automatikus felmondást von maga után.

Legjobban az dűhített fel, hogy még a levelet sem veszi át.

Az én kódommal küldöm, de azt hiszem 09T182 lesz a legjobb megoldás.

Üdvözlettel: Maya