közzétételi díj visszaigénylése

Sziasztok!
Jóhiszeműen előre befizettettem a céggel a 10.000 Ft-os közzétételi díjat, bízva abban, hogy a drága könyvvizsgálók végeznek a munkával, és még papíron beadhatom a beszámolót. Azonban átcsúsztam az elektronikus beadásra. Ok, no problem, elolvastam, hogy kell, tiszta egyértelmű, stb. Viszont most a feleslegesen befizetett 10.000 Ft-ot kérném vissza. Amit ugye vissza is lehet, és a 0613543019-es telefonszámon meg is mondják, hogyan, ha nem lenne állandóan foglalt.
Szóval most titeket kérdezlek, hogy tudja-e valaki, hogy a visszaigénylésnek mi a menete?
Annyira már rájöttem, hogy a céginformációs szolgálathoz kell fordulni, ami papíralapú igazolást állít ki, és ezzel mehetek az aktuális illeték-RIG-be.
De ez sem biztos, hogy így van.
Egyébként ahelyett, hogy egy telefonszámot odabiggyesztettek, igazán le is írhatták volna röviden a menetét.