Így van a bankszámlaszámot nem kell külön jelenteni.
Gabi
Szia!
Jól gondoltad, a 08T101E első alkalommal postán megy, utána már lehet elektronikusan. Az alkalmazottakról is a 08T1041-est kell beküldeni.
Üdv. Kata
Kata2! Üzembe akarod helyezni szerencsétlen alkalmazottakat? :)
Nem, a 08T1041-en kívül a munkavállalókkal kapcsolatban bejelentési kötelezettsége nincs, csak a rájuk vonatkozó bevallásokat kell majd küldeni. Tárgyhót követő hó 12-ig a 0808-at, meg majd félévente a szakképzésiről a éppen aktuális bevallást.
Üdv. Kata
Sziasztok!
A kezdő vállalkozásnak ,hogy megalakult,ha E.V. ha Cég akkor is be kell jelenteni sőt még.: a modosítást, a megszűnést is.
A 08T1041-en a biztosítási tevékenysédet jelentjük az APEH felé , ez nem azonos a TB bejelentkezéssel. Tőlem a mai napig
átveszik a TB bejelentő lapokat és vissza is kap avállalkozó,vagy a cég igaz hónapok mulva a nyilvántartási
számot /Székesfehérvár/.
Üdv Andrea
Kedves Andrea!
A többi bejelentőt már kitárgyaltuk, most csak az alkalmazottakról volt szó, illetve Kata2 erre szeretne választ kapni. Üdv. Kata
Sziasztok!
Az OEP bejelentőről annyit, hogy esetleges táppénzigénylésnél , ha nincs bejelentő és ez alapján
"törzsszám" akkor reklamálnak.
Üdv Györgyi
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég