A 0937A nyomtatvány még az egyszerűek közé tartozik. Kitöltöm, kinyomtatom, aláíratom, és elküldöm. Most az egyik egyesület kérte, hogy elektronikusan küldjem el, én a saját regisztrációmmal küldöm el. Alulra be kell írni a képviselő vagy meghatalmazott nevét. Írhatóm a képviselő nevét? (Lehet, hogy hülyén hangzik a kérdés, de nem akarom, hogy ezen bukjon el a támogatás)
Enci
Én most megnéztem.Mi most kapunk majd először, tehát ilyet még nem töltöttem ki.
Mi a gondod vele?
Zsuzsa
Az átutalt összeg tárgyévi felhasználására vonatkozó adatok (Tárgyévnek a rendelkező évet követő naptári évet kell tekinteni)
A rendelkező év a 2007 (mivel tavaly a 2008-ban kapott összeg után kell most először ilyet tölteni) így a tárgyév a 2008.év.
Aztán a kitöltési 3. oldal A A1 része egy kicsit megkevert : A Tárgyévben , azaz 2009. évben...
Most én értelmezek rosszul valamit, és jól megkeverem a dolgot?
Szerintem a "rendelkező év" az nem 2007, hanem 2008, mert ugyan a 2007-es évi adóbevallásról, de 2008-ban rendelkeztünk.
Így oké lehet?
Zsuzsa
Ha tavaly kaptatok 1%-ot akkor olvasd el figyelmesen a levelet (az ideibe is benn van, de az jövő évben lesz esedékes). Amit az APEH kiküldött levelet az 1%-ról, abban benne van feketén fehéren, hogy a kapott összegről a kiutalást követő év okt.31-ig nyilatkozni kell elektronikus úton.
A 08KOZ-t erre alkották meg, amit tavaly kaptál arról idén okt.31-ig kell nyilatkozni. Idén lesz az első év, hogy nyilatkozni kell az összegről.
Enci
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég