MIL-lap kiadása

Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne. Eddigi pályafutásom során az volt a bevett gyakorlat, hogy az új dolgozó hozta az előző munkahelyi papírjait, ami között van az ún. MIL-lap, azaz a munkáltatói igazolás, amin a tartozásokat kell feltüntetni. Nekem úgy tanították, hogy ha a dolgozó kilép, akkor kiállítjuk a kilépő papírjait, a régi dokumentumokat visszaadjuk, kivéve a MIL-lapot, mert azt nekünk kell megőrizni, hiszen mi is az alapján állítottuk ki az újat a dolgozónak kilépéskor.
Mikor munkahelyet változtattam, én sem kaptam vissza az előző MIL-lapomat, éppen ezért sajnos az első munkahelyeimről hiányzik az igazolás. (csak az van meg, amit lefénymásoltam magamnak, mielőtt leadtam volna)
Jelenlegi munkahelyemen most intézik a papírjaimat Közigazgatási intézmény, köztisztviselőnek vesznek fel, ez ugye különböző besorolásokat jelent, attól függően, hogy hány év munkaviszony áll mögöttem. Azaz, az eddigi összes munkaviszonyomat igazolnom kell. Viszont a bérszámfejtő kolléganő állítja, hogy "hivatalos" igazolásként csak a MIL-lapokat fogadhatja el annak bizonyítékaként, hogy én már X éve folyamatosan dolgozom. Hiába a TB kiskönyv, az egyéb igazolások, amivel ugyan bizonyítani tudom, hogy már mióta van folyamatos munkaviszonyom, de ez állítólag nem jó. És akkor ugye a besorolás is máshová esik...
Hol van az pontosan leírva, hogy a köztisztviselők besorolását milyen dokumentumok alapján kell kiszámítani és milyen dokumentum a mérvadó a munkaviszony bizonyításához?
Köszönöm.