Sziasztok!
Van egy óriási nagy problémám. Cégünk közel 2000 főt foglalkoztat, sajnos minden hónapban van előző időszaki önrevízió, nem csak az adott évben, hanem már a korábbi évekre és lezárt ( apeh által ) időszakokra. Sajnos a bérjárulékok korrigálása nem igazán jól történik a cégünknél. Sohasem stimmel a főkönyv a bevallással és a folyószámlával sem! Nem tudom, hogy ez máshol, hogy történik? Viszont én úgy gondolom, hogy ha pl idén korábbi éveket korrigálok, akkor azt külön főkönyvi számon kell nyilvántartanom, és ha jelentős és lényeges az eltérés akkor a mérlegben ezt külön fel kell harmadik oszlopban tüntetnem, viszont ha nem akkor adott évi tételként kerül bekönyvelésre. Azért is problémás az ügy, mert szinte minden hónap négyszer, ötször van önrevíziózva, tehát azt nem tudom megtenni, hogy minden hónapban háromszor nyújtom be a mérleget újból ha olyan összegű a hiba! Segítsetek, hogy ez nálatok, hogy működik helyesen és hogy én, hogyan kezeljem ezt a problémát!
Előre is köszönöm!
Ildikó