Adófórum

Adózási és számviteli információk

apák munkaidőkedvezménye

Tb, munkaügy, bérterhek

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: MilkóGyörgyné » csüt. jan. 01, 1970 1:00 am

Kedves Fórumosok!

Én még kezdő vagyok ezen a honlapon, de megpróbálom érthetően megfogalmaznia kérdésem.

Gyermek születése esetén az apukákat 5 nap munkaidőkedvezmény illeti meg melyre távollétidíjat kapnak,amit viszont a munkáltató visszaigényelhet közteherrel együtt a Magyar Államkincstártól . Az ehhez szükséges formanyomtatványt is megtaláltam a honlapon.Viszont valamilyen nyilatkozatot is kérnek az apukáktól. Tudja valaki mik azok a papírok amit még ehhez be kell nyújtani?

Előre is köszönöm a segítséget! 

Mgyöngyi

MilkóGyörgyné

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: stamasi » szer. okt. 31, 2007 1:39 pm

Szia Gyöngyi!

Itt található a kérelem, amit az Apának ki kell töleteni.

http://www.cooperg.hu/mediatar/apaszab.pdf

Üdv.: Szilvi

stamasi

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: MilkóGyörgyné » szer. okt. 31, 2007 1:52 pm

Kedves Szilvi!

Nagyon szépen köszönöm hogy ilyen gyorsan válaszoltál, nem is reméltem hogy  ilyen gyorsan megoldódik a problémám.

Mégegyszer, köszi

Üdv: Gyöngyi 

MilkóGyörgyné

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: stamasi » szer. okt. 31, 2007 6:25 pm

Nagyon szívesen Gyöngyi! További jó munkát!

stamasi

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: kaloczy » szer. okt. 31, 2007 6:27 pm

Szia!

Emlékezetem szerint benyújtani nem kell, csak a formanyomtatványt. A nyilatkozatot Neked kell megőrizned, plusz a születési anyakönyvi kivonatból is kell egy másolatot begyűjtened.

Amire még figyelni kell (bár lehet, hogy tudod): a gyerek születésétől számított 2 hónapon belül lehet igénybevenni a kedvezményt, továbbá egy évben csak kétszer van elszámolási időszak, és az egyik pont most, november 30 lesz.

Zsuzsa 

kaloczy

apák munkaidőkedvezménye

HozzászólásSzerző: LARA » hétf. nov. 05, 2007 9:51 am

Kedves Adóforumosok!