Kedves Zsuzsa!
Amit eddig tapasztaltam:
- fk. kivonatban 10 millió a 3811-en, a 1129-ben 79 ezer Ft a pénztár soron, a különbözet átírva a bankra, azaz a "kollega" tisztában van a helyzettel. (Hasonló adatok 2010-ben is.)
- egy nappal azelőtt szólt a "kollega" az ügyfélnek, hogy gond van a pénztárral, hogy személyesen találkoztam vele, mikor én ezt már a mérlegből kiszúrtam (10 milliós pénzeszközök vs. 1 eFt pénzügyi műveletek bevételei)
- semmiféle szabályzata nincsen ( számv, pénzkezelési, stb.), ezt emailben már meg is erősítette az "előd"
- semmiféle bizonylat nincs az elszámolt gk. használatról ( évi cca. 1 millió)
- mivel orvos, van kedvezménye szakképzési hj-ra. Ezt sem vette figyelembe
- idei szocha kedvezményt figyelmen kívül hagyja
- totális káosz az APEH-folyószámlán
- külföldi vevők uniós adószám nélkül
- egy db leltárt nem találtam
- telefonoknál mintha a magáncélú használat nem is létezne. (Se tételes híváslista, se továbbszámlázás, se adófizetés)
Soroljam még?
Lekopogom, eddig nekem még nem volt utólagos gondom eltávozott ügyféllel. Inkább olyan volt, hogy 3 évvel később jelentkezett, hogy APEH-átfogón csont nélkül átment az anyaga, amit még én csináltam és szó szerint még prémiumot is fizetett. Nem keveset. Önként.
Egyébként amelyik ügyfelemnél észlelem, hogy ha akár 1 napra is, 1 Ft-al is átlépi a pénztárlimitjét, azonnal leültetem és vázolom neki a helyzet veszélyeit. Nem az, hogy évekig hallgatok róla. Nemhogy mindemellé még 100 %-ban feketén dolgozzak.
Ráadásul ennél az ügyfélnél ott van még az a veszély is, hogy mivel nincsenek a költései lebizonylatolva, még az OEP is visszakövetelhet tőle 10 milliót....
Katasztrófa.... nem tudom, ebből hogyan mászunk ki...