"...a Munka Törvénykönyvének a távmunkavégzésre vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően, a munkaszerződésben foglaltak szerint távmunkát végző munkavállalót a távmunkavégzéssel összefüggésben terhelő költség(ek) megtérítése érdekében a munkáltató által kifizetett bevétellel szemben a munkavállaló a következő, igazolt kiadás(ok) alapján számolhat el költséget
a) a távmunkavégzéshez, valamint a kapcsolattartáshoz szükséges nem anyagi jószág, számítógép, számítástechnikai eszköz megszerzésére fordított, 100 ezer forintot meg nem haladó kiadás,"Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek valamilyen információja arra vonatkozólag, hogy mi számít igazolt kiadásnak? Programozóként dolgozom távmunkában, viszont a cég nem biztosít számomra nyomtatót, viszont a munkámat sokszor megkönnyítené, ha bizonyos listákat ki tudnék nyomtatni ill. fénymásolni vagy faxolni tudnék. 1szóval ha vennék 1 multifunkciós nyomtatót, akkor mi alapján dönti el az APEH egy esetleges ellenőrzés során, hogy ez jogos kiadás volt-e vagy sem?