Sziasztok!
Az APEH honlapján az szerepel, hogy a 0943/1042, illetve a 0953/1042 nyomtatvány együtt küldendő be. Szóval nem értem, hogy lehet interneten beküldeni a két nyomtatványt. Azt érem, hogy ha postán küldöm akkor beteszem egy borítéba, de mi van az internetes beküldéssel? Pld. Egyéni vállalkozó esetében elkészítem a 0953-ast és beküldöm, ezzel egyidőben kellene küldeni a 1042-est is, vagy ezt csatolni kellene valamilyen formában a 0953-as nyomtatványhoz,? Akkor most tőle kérjem el a 1042-es kitöltött példányát és bonyolódjak bele a vagyonának adataiba is, és én küldjem be mint meghatalmazott ezt is? Faramuci helyzet,de érdekelne Ti, hogyan oldanátok (oldjátok) meg! Most akkor könyvelő vagyok egy vállalkozó esetében, vagy vagyon nyilvántartó is egyszemélyben.
Véleményeket várok! ettrade