Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni a következő kérdések kapcsán. Adott Kft tulajdonosai a cég megszüntetését határozták el. A Kft 1 évet működött, adótartozása nincs. Magánszeméllyel szembeni kötelezettsége van, ennek egy részét visszafizetik, a többi elengedésre kerül. Ennek adó és illetékvonzatát megfizetik.
Kérdéseim:
- mivel egy üzletről van szó, az árukészlet egy részét visszavásárolták a cégtől. Mi történik a többivel? Hogyan kell elszámolni? (már nem kerül értékesítésre, a végkiárusítás után megmaradt)
- Mi történik a tárgyi eszközökkel és milyen elszámolás szükséges hozzá,illetve mire kell az adózás kapcsán figyelni? Csak kisértékű eszközök voltak pl. pénztárgép, készletprogram.
- Van egyéb dolog, aminek adóvonzatával kell még számolni? (áfán kívül)
Köszönöm