Sziasztok!
Egy cég a termékeit területi értékesítési képviselőkön keresztül szeretné értékesíteni.
- Részben úgy, hogy a képviselő kocsiján lévő termékekből vásárolhatnak a felkeresett partnerek.
- Másrészt úgy, hogy az előzetesen (személyesen, telefonon, faxon vagy e-mailben) megrendelt termékeket szállítaná ki a képviselő az adott partnernek.
Kell-e ehhez az értékesítési formához majd online pénztárgépet használnia?
Régebben (5-10 évvel ezelőtt) a képviselő, az adott vásárló partnernek a helyszínen kiállított egy készpénzfizetési számlát vagy csak egy szállítólevélen adta át az árut és -halasztott fizetést biztosítva- a következő látogatása során vitte a központban kiállított kp-s vagy átutalásos számlát.
Illetve az előre megrendelt áru kiszállításakor az áruval együtt vitte a központban már előre kiállított számlát. Ami a partnerrel való megállapodás szerint vagy kp-s volt, vagy átutalásos.
A területi képviselőnél nem volt sem pénztárgép, sem egyéb számlát kibocsátó technikai eszköz. Csak szállítólevéltömb vagy számlatömb.
Ma is működhet így a területi értékesítés, vagy a jövőben a képviselőknél is kell legyen valamilyen online pénztárgép eszköz? Mi a véleményetek?