Oldal: 2 / 2

Átvett könyvelés nyitó tételei

HozzászólásElküldve: szer. máj. 16, 2007 2:00 pm
Szerző: validitas

Szia!

Szerintem írd ki most, adminisztrációs hibára hivatkozva, és csatold mellé az aláírt bérfizetési jegyzéket, meg pár mondatos leírást a kialakult helyzetről, amit aláír a tulajdonos is. Mást nemigen tudsz tenni.

Üdv: Böbe 

 


Átvett könyvelés nyitó tételei

HozzászólásElküldve: szer. máj. 16, 2007 3:47 pm
Szerző: madora100

Szia Stamasi!

Ha a decemberi bérfizetési jegyzéket aláírták a dolgozók, akkor az úgy kezelendő, mintha megkapták volna a jövedelmüket. Én azt javasolom, hogy az aláírt bérfizetési jegyzéket mellékelve a tárgyhónapban tedd kiadásba. A 12.31-i mérleged jó, hiszen a jövedelemkifizetési számládnak követel egyenlege van, ami azt jelenti, hogy tartozol a dolgozóidnak. A tényleges kifizetéskor rendezódni fog a főkönyvi számlád.

Azért abban szinte biztos vagyok, hogy a dolgozókat a vezető a saját zsebéből kifizette, mert egyébként nem hiszem, hogy aláírták volna a bérfizetési jegyzék átvételt igazoló részét.

Mint a cég új könyvelője, ne problémázz ezen a témán tovább. Kiadásba teszed a pénztárba az aláírt bérlista nettó összegét . Ha valaki majd valaha kifogásolni fogja, hogy miért ilyen későn került kiadásba a tétel (bár nem hiszem, hogy ezt valaha, valaki keresné) , akkor megmondod, hogy kérdezzék az előző könyvelőt vagy a vezetőt, miért nem rendezték időben a rendezendő dolgot.

Mindenesetre én írnék egy emlékeztetőt erről az ügyről és aláíratnám a cég vezetőjével.


Átvett könyvelés nyitó tételei

HozzászólásElküldve: szer. máj. 16, 2007 5:20 pm
Szerző: stamasi

Szia madora100!

Köszönöm a hozzászólást, egyetértek, ez a megoldás a számomra is szimpatikus.

Üdv. stamasi