Adófórum

Adózási és számviteli információk

Könyvelési díj megállapítása

Számvitel

Könyvelési díj megállapítása

HozzászólásSzerző: zazal08 » csüt. jan. 01, 1970 1:00 am

Segítsséget, tanácsot szeretnék kérni, hogy a könyvelési díjat hogyan tudnám megállapítani? 2 párhuzamosan futó ép.ip. cég,egyiknek 1 üzlete is van. A dolgozók létszáma összesen 15 fő! A könyvelési tételük tudomásom szerint 2009 ben kb. 4 000 és 1 500 db tétel volt!a nettó árbevétel 490 M és 220 M . Szeretném megkérdezni,hogy bérrel, könyveléssel együtt milyen összeget lehetne kérni havonta? Két év alatt nem változott sokat a be és kilépések száma! Nem kell tartozásokat számolni ezeket a kis admisisztrációkat cégen belül elvégzik. Könyvvizsgálatra kötelezett mind kettő!!
Előre is köszi !
zazal08
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:25 am

Könyvelési díj megállapítása

HozzászólásSzerző: inkonzisztens » szer. márc. 31, 2010 7:39 pm

szerintem ilyen kérdést itt ne tegyél fel.

de azért én válaszolok:

egyébként is nem a könyvelési tételszám, hanem a bizonylatok száma indukálja a könyvelési árat (habár a kettő összefügg). hozzájön még, hogy mennyire "rendes, törvénytisztelő a cég/ügyvezető".

a bérszámfejtést mindenképp vedd külön, a reális ár 2500-3000 ft/fő/hónap.

a könyvelést pedig a leírtak alapján(lehetne bővebb is: be-kimenő számlák, bank, devizabank, különleges jelentések, stb). egy 80.000-re tenném (nettó).

inkonzisztens
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:24 am

Könyvelési díj megállapítása

HozzászólásSzerző: Nyerkiné » csüt. ápr. 01, 2010 5:54 am

Véleményem az első két mondatig megegyezikaz előttem szólóval. Annál a cégnél viszont, ahol a 4000 könyvelési tétel van feltehetően sokkal több a bizonylat is, ezért én annál a cégnél magasabb díjat kérnék.

Nyerkiné
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:22 am

Könyvelési díj megállapítása

HozzászólásSzerző: tevike » pén. ápr. 02, 2010 8:36 pm

Én figyelembe venném az éves adóbefizetést vagy mérleg főösszeget. Ez minél nagyobb, annál nagyobb a rizikó, amit fizessen meg az ügyfél. És sokkal magasabb áron, ha kicsit zűrös vagy minden magánügye fontosabb az adminisztrációnál vagy az anyag leadásnál. Ha nagyon zűrös, nem vállalnám semmi pénzért sem.
tevike
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2016 10:18 am


Vissza: Számvitel

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég