Szia Böbe!
Közben még próbáltam telefonos segítséget is igénybe venni. Az illetékes akivel beszéltem, elmondta, hogy nemcsak én nem értem meg, amit a honlapon leírnak, hanem szinte senki. Szóban ezért elmagyarázta a lényegét: a www.nhh.hu honlapon meg kell keresni a szolgáltatók menüpontot. Ezekkel a szolgáltatókkal kell felvenni a kapcsolatot és megérdeklődni tőlük, hogy ők milyen feltételek mellett vállalják az elektronikus aláírás, időbélyegző készítését. Természetese díj ellenében! Tehát mi önmagunk semmit sem tudunk intézni, nem olyan egyszerű mint az apehos regisztráció, a szóban forgó cégnek kell szerződést kötni valamelyik általa kiválasztott szolgáltatóval.
Miután ezt elmondtam a tulajnak, ő is azon a véleményen volt, hogy idén még mellőzzük a mérleg elektronikus beküldését. (Megjegyzem nagyon meglepődtem volna, ha ezek után még szorgalmazza, és nem bírja kivárni a következő évet, mikor már úgyis kötelező lesz.)
Üdv. Kata