Sziasztok!
Egyik ügyfelemnek Kft-je van. Édesapja felajánlotta, hogy az családi házuk udvarán lévő külön épületet újítsa fel és a cég használja ingyen az épületet. A Kft. be is jelentette ide a székhelyét januári alapításakor és márciustól el is kezdte a felújítást. Minden anyagról számlát kért. Az iroda kész. Kérdésem: Leírhatja-e költségnek az vásárolt anyagokat a Kft. és keletkezik-e valamilyen adófizetési kötelezettség bármelyik félnél. Milyen szerződést kell írni? Ajánlottam a bérbeadást, de akkor már ki kellett volna váltani az elején az adószámot a papának. A felújítással kapcsolatos számlák márciustól folyamatosan gyűlnek és a könyvelésben és ezáltal az Áfában is benne vannak. Sajnos utólagos megoldás kellene. Szóval minden vélemény érdekel a dologgal kapcsolatban. Köszönöm!