megtévesztés?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek az alábbi ügyben. Megkereste cégünket telefonon a Premium Line Kft irodaszereket kinált, kedvezményes áron. Vásároltam is tőlük, rendesen lezajlott az egész.Eltelt 2 hét és újra hívtak. Felkínáltak egy újabb kis csomagot, mivel nem akartam túl nagy értéken vásárolni, láttam a termékek eredeti árait előző számlájukból rákérdeztem a szla bruttó összegére, melyben 9.900 Ft-ot mondtak.Rábólintva elfogadtam. Írásban semmit nem küldtek és nem is írtam alá. Másnap meg jött a csomag, melyet férjem vett át (hivatkozva, hogy én rendeltem (ami igaz is)2010.11.26-án.Nem lett a csomag kibontva, mert a fuvarlevélen olvashatatlan volt a tartalom,nem volt értéke és túl nagynak tünt ( én marha)(inkább vártam a számlát.Meg is jött 12.06-n 424.000 Ft-ról és ez csak az első részlet. Hívtam őket azonnal és ilyen értéken nem rendeltem semmit, recepciós vette fel a telefont ő nem tud segíteni, visszahívnak. Délután 3-kor újra hívtam őket , már elment a hölgy neve?kérdeztem nem tudja megmondani-válasz.12.07-én emailben (az előző számlájukat innen küldték el, hogy fizessem ki ha lehet, előbb) visszajeleztem, hogy én ezt a terméket amit leszámláztak (első részben) nem rendeltem kérem szállítsák vissza a tévesen kiküldött csomagjukat. 12.08-án végre visszahívtak és jelezték 8 napon volt az átvételtől a visszaküldésre.Ha nem fizetek behajtatják. Megírtam a számlára a szla kifogásomat és visszaküldtem a számlájukat hívatkozva, nem azt a tételek és összeget (értéket)tartalmazza amit kértem (szóban egyeztetett).Visszaküldtem a csomagot is. Na ma vissza jött a csomag, kénytelen voltam a postától mint át nem vett csomagot elfogadni. Mit tegyek, hova forduljak segítségért. A levelemre még nem jött válasz. Segítenétek. Beckari